Головна Новини Виконання бюджету, сплата податків та зборів Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення Служба за контрактом в ЗСУ

Актуальна інформація

 

 ОГОЛОШЕННЯ

“Усі громадські формування, які мають намір бути включеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій повинні перевірити свої статути та в разі необхідності привести їх у відповідність до Податкового Кодексу України в термін до 31 грудня 2016 року.
 
Перелік документів, які необхідно подати для реєстрації нової редакції статуту, а також їх зразки Ви можете знайти на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області за посиланням http://just-mykolaiv.gov.ua/, в розділі «Актуальна інформація для громадських об'єднань».
 
За додатковою інформацією з питань державної реєстрації громадських формувань, Ви можете звернутись за телефоном гарячої лінії Управління державної реєстрації – (0512) 34-01-17.”

ЦНАП інформує

Отримуйте адміністративні послуги якісно та вчасно у нас

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг у Арбузинському районі, який знаходиться за адресою: смт.Арбузинка, пл.Центральна,18. 55301

Основна мета ЦНАПу – це надання якісних адміністративних послуг громадянам.  Для отримання адміністративної послуги в Центрі надання адміністративних послуг громадяни звертаються до адміністратора та представників суб’єктів надання адміністративних послуг. Адміністратор надасть вичерпну інформацію і консультацію щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг; допоможе заповнити заяву та сформувати пакет документів для отримання послуги.

Популярні послуги за якими звертаються до Центру:

- державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- державна реєстрація прав на нерухоме майно;

- видача довідок та витягів з  земельних питань;

- реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;

- реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації;  декларація про початок виконанняи будівельних робіт;

- видача будівельного паспорту; видача паспорту прив’язки тимчасової споруди торгівельного. побутового, соціально-культурного призначення для здійснення підприємницької діяльності.

Прийом та видача документів здійснюється в Центрі щодня (крім вихідних)

Через ЦНАП надається 138 адміністративних  послуг. З них виключно послуг Арбузинської райдержадміністрації – 33.

За січень – вересень 2016 року звернулося 5519 громадян. В тому числі особисто до адміністраторів ЦНАП подано заяв 1552: з напрямку реєстрації речових прав на нерухоме майно - 716; Відділ архітектури ЖКГ та розвитку інфраструктури – 26; Дозвільні документи - 27; Відділ Держгеокадастру в Арбузинському районі – 783; в елетронній формі 30 .

За період з травня по вересень надійшло до районного бюджету за надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації  58050 грн.

 

На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації http://arbuzinka.mk.gov.ua та на сторінці фейсбук https://www.facebook.com/arbcnap розміщена інформація про діяльність Центру, графік роботи, контактні телефони, інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, які надаються в Центрі. Консультаційна інформація про послуги надається особисто в Центрі або телефоном (0532)3-09-22.

 

Оголошення

У зв’язку з ліквідацією районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Миколаївської області виконання обов’язків у сфері державної реєстрації громадських об’єднань, їхніх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання, державної реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст, друкованих засобів масової інформації покладено на відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області, який знаходиться за адресою: м. Миколаїв, вул. Январьова, 28, т. (0512) 34-01-63.

веб-сайт: http://just-mykolaiv.gov.ua/rejestratsijna_sluzhba

 

До відома громадян

З 3 квітня 2016 року на виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» Державна міграційна служба припиняє надання адміністративних послуг «Реєстрація місця проживання/перебування», та «Знаття з реєстрації місця проживання». Отже, і ЦНАП не зможе приймати документи для надання цих послуг відповідно.

 Шановні жителі Арбузинського району, з 3 квітня 2016 року для реєстрації місця проживання/перебування та зняття з реєстрації місця проживання Ви повинні звертатися до відповідних сільських та селищної рад.

Задля уникнення конфліктних ситуацій просимо поширити дану інформацію максимально у колі своїх знайомих. Дякуємо за розуміння.

 

 До уваги юридичних осіб!

 

21 травня 2015 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 475-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких   законів   України   щодо   відомостей   про   кінцевого   бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» (набрав чинності 26 травня 2015 року), яким серед іншого передбачено такі нововведення:

1.  Щодо створення юридичних осіб:

1) до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи включається інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) (бенефіціарних власників (контролерів)) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) (бенефіціарних власників (контролерів)) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа;

2)    інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому   числі   кінцевого   бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа не включається до реєстраційної картки для проведення державної реєстрації не лише політичних партій, творчих спілок, їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, але й релігійних організацій, державних та комунальних підприємств;

3)    у  разі   відсутності   у   юридичної особи  кінцевого  бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа, подаються відомості про його відсутність.

2. Продовжено на чотири місяці (тобто до 25 вересня 2015 року} строк подачі юридичними особами, зареєстрованими до набрання чинності Законом України  від 14 жовтня 2014 року № 1701-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодо одержувачів юридичних осіб та публічних діячів», відомостей про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) їх учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа, або відсутність такого кінцевого бенефіціарного власника (контролера).

Зазначені відомості не подаються:

- політичними партіями, творчими спілками, їх територіальними осередками, адвокатськими об’єднаннями, торгово-промисловими палатами, релігійними організаціями, державними та комунальними підприємствами;

-   юридичними особами, учасниками яких є виключно  фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками.  У цьому випадку учасники – фізичні особи є бенефіціарними  власниками (контролерами) такої юридичної особи;

-   юридичними особами, які подали державному реєстратору відомості про свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів), у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) їх засновника, якщо засновник – юридична особа.

 

Реєстраційна служба Арбузинського РУЮ

ЦНАП інформує

До відома громадян

З вересня 2013 року в Арбузинському районі працює Центр надання адміністративних послуг при Арбузинській райдержадміністрації. За час його роботи прийнято 1900 відвідувачів. На сьогодні в Центрі надаються 85 адміністративних послуг: з них 19 - надає державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Арбузинського РУЮ, а решта послуг облдержадміністрації, райдержадміністрації, територіальних органів ЦОВВ, місцевих дозвільних органів надаються через працівників сектору адміністративно-дозвільних процедур райдержадміністрації.

З січня 2015 року відповідно до розпорядження КМУ  від 16.05.2014р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» планується розширити перелік адміністративних послуг. Зокрема в приміщенні ЦНАПу громадяни зможуть отримати адміністративні послуги відділу Держземагентства в Арбузинському районі , Реєстраційної служби Арбузинського РУЮ, тощо. Повну інформацію читайте на сайті Арбузинської райдержадміністрації на сторінці Центру надання адміністративних послуг http://arbuzinka.mk.gov.ua

За довідками звертайтесь за тел. 3-09-22, або на електронну пошту arbcnap@ukr.net

 

Сектор адміністративно-дозвільних процедур

апарату райдержадміністрації

  Графік прийому апаратом управління ДМС
Формат: DOC | Добавлен: 02/10/2014 16:18:35
34Kb Скачать скачать
  Графік прийому ДМС и адреса РВ-РС
Формат: DOC | Добавлен: 02/10/2014 16:17:56
75Kb Скачать скачать
  Перелік рахунків ДМС
Формат: DOC | Добавлен: 15/12/2017 15:02:36
539Kb Скачать скачать

 Проект

«Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».

 За дорученням Президента України місцеві органи влади спільно з дирекцією державного підприємства  поштового зв’язку «Укрпошта»  системно підвищують якість надання адміністративних послуг населенню.  Зокрема, Арбузинська райдержадміністрація   та Первомайський Центр поштового зв’язку № 3 МД УДППЗ «Укрпошта» підписали Регламент взаємодії щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг.

В основу даного проекту покладено бажання органів влади зекономити час громадян та суб’єктів господарювання. Державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» має розгалужену систему відділень. Населення що проживає у віддалених населених пунктах матиме змогу у найближчому відділенні пошти отримати  адміністративні послуги.

Окремі адміністративні послуги надаються  через сільські відділення поштового зв'язку Агрономії, Арбузинки – 1, Благодатного, Бузького, Воєводського, Іванівки, Костянтинівки,  Новокрасного, Олексіївки, Садового, Семенівки.

Реалізація проекту визначає виконання національним оператором поштового зв’язку функцій, які відповідають нормам Закону України "Про адміністративні послуги":

- інформування населення про можливість доставки документів для надання (отримання) адміністративних послуг через поштові відділення та про необхідний перелік документів для отримання таких послуг;

- приймання та пересилання документів від суб’єктів звернення до суб’єктів надання адмінпослуг цінним листом з повідомленням про вручення;

- отримання рішення суб’єкта надання адміністративних послуг та його видача (доставка) суб’єкту звернення;

- надання додаткових послуг (факс, ксерокопіювання, ламінування тощо);

- приймання оплати за адміністративні послуги (за необхідності у випадках, якщо послуги платні).

Таким чином, працівники поштових відділень надаватимуть консультаційну допомогу щодо написання заяв, надаватимуть допомогу у формуванні пакету документів та надсилатимуть до суб’єктів надання адміністративних послуг. Після того у відділенні, з якого були направлені заява та документи, заявник отримує відповідь - довідки, посвідчення тощо. 

  Регламент взаємодії між Первомайським Центром поштового зв’язку № 3 МД УДППЗ «Укрпошта» та Арбузинською районною державною адміністрацією
Формат: DOC | Добавлен: 10/01/2014 14:19:05
52Kb Скачать скачать
  Технологічні картки адміністративних послуг через Укрпошту
Формат: DOC | Добавлен: 12/03/2014 15:03:52
223Kb Скачать скачать
  Види адміністративних послуг, строки їх надання та перелік необхідних документів
Формат: DOC | Добавлен: 12/03/2014 15:06:20
76Kb Скачать скачать