Арбузинський район » Економіка та фінанси » Підприємництво
Українська | Русский | English
Головна Новини Виконання бюджету, сплата податків та зборів Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення Служба за контрактом в ЗСУ

Підприємництво

Відповідальність за порушення в сфері законодавства про працю в 2018 році
 
 
 

Управління Держпраці у Миколаївській області звертає увагу кожного роботодавця на те, що за порушення вимог трудового законодавствадо юридичних осіб незалежно від форми власності та підпорядкованості та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю, можуть бути застосовані заходи фінансової відповідальності.

Фінансова відповідальність за порушення законодавства про працю передбачена статтею 265 Кодексу законів про працю України у вигляді штрафів.
Розмір штрафів залежить від розміру мінімальної заробітної плати, встановленого у відповідному році. 
Враховуючи, що у 2018 році розмір мінімальної заробітної плати підвищився і становить з 01.01.2018 відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» 3723 грн.,змінилися і розміри штрафних санкцій, передбачених статтею 265 КЗпП України.
Зокрема, з 01 січня 2018 року за порушення трудового законодавства юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:
фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення(30 Х 3723 = 111 690 грн.за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення);
порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення(3 Х 3723 = 11 169 грн.);
недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення(10Х 3723 = 37 230грн.за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення);
недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України "Про військовий обов’язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення(10Х 3723 = 37 230 грн.за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення);
недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення(3 Х 3723 = 11 169 грн.);
недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні, при проведенні перевірки з питань фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків, - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення(100 Х 3723 = 372 300 грн.);
порушення інших вимог трудового законодавства, крім вищезазначених, - у розмірі мінімальної заробітної плати(1 Х 3723 = 3 723грн.).
Вищенаведені штрафні санкції накладаються за результатами інспекційних відвідувань/невиїзних інспектувань, проведенихінспекторами праці, уповноваженими посадовими особи управління Держпраці у Миколаївській області.
Крім того, посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, винні у порушенні законодавства про працю, несуть адміністративну та дисциплінарну відповідальність згідно з чинним законодавством.
До адміністративної відповідальності посадові особи об’єкта відвідування притягаються судом на підставі відповідного протоколу про адміністративне правопорушення, складеного інспекторами праці.
До дисциплінарної відповідальності посадові особи притягають у порядку, передбаченому законодавством про працю.
 
 
 

    

 До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!

 

 
Обслуговувати споживачів потрібно українською мовою

 
Чинне українське законодавство передбачає, що українська мова є єдиною державною мовою на території України, яка вільно і обов’язково використовується (застосовується) не лише в державному, але й приватному секторі, у тому числі у відносинах між споживачами.
Ст.10 Конституції України вказує, що державною мовою в Україні є українська мова.
Якщо ми глянемо у законодавство що регулює мовне питання у нашій країні, то відповідно до ч.2 ст.6 Закону України “Про засади державної мовної політики”, Українська мова як державна мова обов’язково застосовується на всій території України.
Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України “Про засади державної мовної політики”, в економічній і соціальній діяльності об’єднань громадян, приватних підприємств, установ та організацій, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб вільно використовуються державна мова та інші мови.
Тобто згідно із законом, приміром, персонал закладів сфери обслуговування зобов’язаний використовувати українську. Під час зустрічі клієнтів обслуговувати їх українською. І лише на вимогу чи прохання останніх вживати іноземну. Але навіть у цьому випадку працівники згаданих закладів не зобов’язані переходити на іноземну. Вони мають право це робити і можуть вживати її лише у випадку прийнятності для них цієї мови.
Відповідно до ст.15 Закону України “Про захист прав споживачів”, інформація про товар, роботу чи послугу повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови, тобто українською.
Крім того, за Законом «Про захист прав споживачів» клієнти під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на її належну якість. Послуги належної якості – це такі, що відповідають вимогам нормативних актів. Обслуговування з порушенням вимог чинного законодавства не може бути якісним.
Відповідно до ч.1 ст.17 Закону України “Про захист прав споживачів”, – За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.
Законодавчо закріплено, що в закладі ресторанного господарства громадянина мають зустріти українською, обслуговувати українською, меню подати українською, розрахункові документи також повинні бути оформлені українською мовою.
Для фірмових страв, назви яких для клієнта звучать загадково, доцільно розшифрувати в меню їх інгредієнти, та при можливості розмістити фото. Заборон на додаткову Інформацію в меню немає (лист Міністерства економіки України від 19.06.2006 р. N 91-28/233 «Про надання роз’яснень про застосування документів, якими регламентується робота закладів (підприємств) громадського харчування»).
Згідно Інструкції «Про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування» № 2 від 04.01.1997 р. меню складають українською мовою, та додатково (не лише, а додатково) іншою мовою, прийнятною для сторін.
Таким чином, за загальним правилом, що міститься у вказаних нормах, українська мова обов’язкова до застосування у всіх сферах суспільного життя.
У разі ж недотримання перерахованих вище вимог до обслуговування споживач маэ право зробити відповідний запис у Книзі відгуків та пропозицій з вимогою усунення порушень. Керівництво закладу зобов’язане розібратися по суті питання та вжити необхідних заходів для усунення недоліків і порушень.
 
 
 
 
 

            Відділ економічного розвитку, торгівлі та туризму

 

 Арбузинської районної державної адміністрації.

 
  Порядок використання бюджетних коштів на виконання заходів Програми розвитку » малого і середнього підприємництва у Миколаївській області щодо часткового відшкодування відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємницт
Формат: PDF | Добавлен: 17/07/2017 13:15:59
441Kb Скачать скачать
  проект завдань і заходів
Формат: DOC | Добавлен: 22/11/2016 15:36:47
103Kb Скачать скачать

 МЕРЕЖА ДИСТАНЦІЙНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ

Отримайте відповіді на Ваші питання від провідних бізнес-консультантів Миколаївської області

Консультування здійснюються:

в режимі відео-конференції

з усіх питань підприємницької діяльності

абсолютно безкоштовно!

 

Місце розташування: Центральні районні бібліотеки Миколаївської області, ОУНБ ім. О. Гмирьова, Центральна бібліотека ім. М.Л. Кропивницького.

Графік роботи: щовівторка та щочетверга з 14.00 до 16.00

 

Додаткова інформація:

Гаряча лінія: (0512) 37-67-86     Тел.: (093) 348-58-38         www.consult-center.com.ua

Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області

 До відома підприємців.

Відповідно до ст.28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 11.02.1998 року №113 – всі  засоби ваговимірювальної техніки, які перебувають в експлуатації на об’єктах торгівлі та ресторанного господарства повірці в установах Дерстандартметрології.

 Всі ваги повинні мати заводські таблички, яки б містили заводській номер, межі вимірювань, ціну поділки та інформацію про виробника, а також експлуатаційну документацію підприємства-виробника, якою встановлюється умови і правила застосування даного типу засобу вимірювальної техніки (у випадках, коли заводський номер не передбачено, то можливе зазначення інвентарного номера). Окрім, того, на заводських табличках приладів, тип яких затверджено та внесено до Державного реєстру засобів ваговимірювальної техніки, повинен вміститися знак затвердження типу вагів.

Виходячи з наведеного, засоби вимірювальної техніки, які не пройшли перевірку або державну метрологічну атестацію, та на яких відсутні заводські таблички, експлуатаційна документація підприємства виробника – до застосування продажу і видачі на прокат не допускаються.

 

Провести повірку вагів можна в установах Держстандартметрології розташованих:

 

м. Миколаїв, вулиця 5 Слободська, 2-а, тел/факс (05132) 24-21-14

 

 

м. Первомайськ, вулиця Київська,9 тел./факс (05126) 3-32-88, 4-33-49

  Перелік підприємств з реалізації твердого палива в Арбузинському районі
Формат: DOC | Добавлен: 24/06/2015 16:08:10
36Kb Скачать скачать

 ГАРЯЧА ЛІНІЯ 

для підприємців

        На виконання заходів Регіональної програми підтримки  малого і середнього підприємництва у Миколаївській області, при підтримці Миколаївської облдержадміністрації та облради, на базі обласної профспілки робітників малого та середнього бізнесу створено гарячу лінію для підприємців Миколаївської області

 

Голова спілки: ГЕРАСИМЧУК  Олена Андріївна

Телефони: (0512) 35-03-03, 71-71-77

Моб: 0933333020, 0503943128