Головна Новини Виконання бюджету, сплата податків та зборів Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення Служба за контрактом в ЗСУ

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

 Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання звіту з ЄCВ

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області  інформує, що відповідно до п.7 ч.11 ст.25 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464), за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої Законом №2464, до платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – платники ЄСВ), застосовуються штрафні санкції у розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.) за кожне таке неподання, несвоєчасне подання або подання не за встановленою формою.
          За ті самі дії, вчинені платником ЄСВ, до якого протягом року було застосовано штрафні санкції за таке порушення, – передбачено застосування штрафних санкцій у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1020 грн.).
         Крім того, згідно з ч.1 ст.165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення, за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності з ЄСВ, передбачено застосування штрафу. Зокрема, на посадових осіб підприємств, установ і організацій, незалежно від форми власності, фізичну особу - підприємця або особу, яка забезпечує себе роботою самостійно, накладається штраф у розмірі від 30 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510–680 грн.).
         За ті самі дії, вчинені особою, до якої протягом року було застосовано адміністративне стягнення за одне з таких правопорушень, передбачено застосування штрафу від 40 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680-850 грн.).
 
 
 

Електронна звітність: оновлено бланки податкових декларацій

 

               Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє платникам податків, що 28 вересня 2017 року оновлено електронний сервіс ДФС України "Єдине вікно подання електронної звітності".
Зокрема, з 1 жовтня 2017 року оновлено податкові декларації, а саме:
- F/J0302004 – Податкова декларація екологічного податку з додатками (розрахунками);
- F/J0800105 – Податкова декларація з рентної плати з додатками (розрахунками);
F/J0800204 – Податкова декларація з рентної плати (місячна) з додатками (розрахунками);
- J0100516 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств з додатками.
- F0103306 – Податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи - підприємця;
- J0103507 – Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи).
Перелік змін та доповнень до "Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності" розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program.
 
 

Отримати довідку про відсутність заборгованості можна в електронному вигляді

 

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє платникам податків, що Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Довідка) видається контролюючими органами безоплатно, на підставі заяви платника податків про видачу Довідки.
У заяві на отримання Довідки суб’єкти господарювання зазначають нормативно-правовий акт, положеннями якого визначено необхідність підтвердження відсутності у платника податків податкового боргу.
Слід зазначити, що Державною фіскальною службою України вдосконалено процедуру надання платникам податків Довідки в електронному вигляді. Отримати Довідку в електронному вигляді можна за допомогою сервісу ДФС України «Електронний кабінет платника податків», який розміщено на веб-порталі ДФС України, за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/.
 
 
 

 

Про надання Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє, що при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник податку має право подати на розгляд Комісії Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації письмові пояснення та/або, копії документів, зазначені у п.п.«в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН, реєстрацію якої зупинено.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 зі змінами затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (далі – документи).
Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312602 (далі – Повідомлення).
Всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.
Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини ПН/РК (з відповідними знаками).
Надсилається Повідомлення виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. При цьому повідомлення формується по кожній окремо ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.
До Повідомлення по кожній ПН в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄРПН за конкретним критерієм
Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:
- через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника»;
- через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.
 
 
 
 

 

Подання Таблиці даних платника ПДВ – можливість упередження зупинення реєстрації податкових накладних за ідентичними операціями

  Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області інформує, що Державною фіскальною службою України листом від 06.09.2017 №2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків» (далі –лист) надано роз’яснення щодо дій платника у разі зупинення податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.
           Зокрема, у листі зазначено, що згідно з п.3 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії), платник податку, який отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН, має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію за встановленою формою щодо:
- видів економічної діяльності, відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
- кодів товарів, згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі - ДКПП), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
           Слід зазначити, що згідно з п.4 Критеріїв, інформація подається, виключно, в електронному вигляді, у вигляді Таблиці даних платника податку (далі – Таблиця). Документи, подані з порушенням цієї вимоги, не приймаються до розгляду та врахування у роботі.
 Подання Таблиці для платника податку - можливість упередження зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування за ідентичними операціями.        При правильному заповненні платником Таблиці і прийнятті Комісією ДФС, у подальшому реєстрація податкових накладних із зазначеними кодами згідно УКТ ЗЕД/ДКПП не зупинятиметься.
Електронну форму Таблиці розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/.
Більш детально з листом можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72419.html.
 

    

 

Про роботу Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області нагадує платникам податків, що на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України функціонує електронний сервіс - Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі – ЗІР).
За допомогою ЗІР суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість самостійно, у зручний для них час, отримати достовірну і повну довідкову інформацію щодо оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, електронного цифрового підпису тощо.
Так, за допомогою використання ключових слів у розділі «Запитання – відповіді з Бази знань» платники податків можуть знайти інформацію, шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру ДФС за телефоном, електронною поштою або письмово.
Слід зазначити, що нещодавно у ЗІР запроваджено новий розділ «Єдиний реєстр ІПК та письмові звернення», за допомогою якого можливо здійснити перехід до Єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій ДФС. Зокрема, у новому розділі розміщено витяги з відповідей, підготовлених Інформаційно-довідковим департаментом ДФС, на типові письмові зверення суб’єктів господарювання та громадян.
Скористатися послугами ЗІР можна на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України, за посиланням: zir.sfs.gov.ua.
 
 
 
 

До уваги громадян, які надають в оренду власне нерухоме майно!

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області, що ст.170.1 Податкового кодексу України визначено особливості нарахування та оподаткування доходів від надання нерухомості в оренду.
        Зокрема, орендодавцю, який надає житло в оренду фізичним особам і не є підприємцем, протягом 40 календарних днів після останнього дня звітного (податкового) кварталу необхідно нарахувати та сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відс., а також військовий збір за ставкою 1,5 відс.  із суми отриманого доходу.
          Сума отриманого доходу відображається орендодавцем у річній податковій декларації, яка подається до 1 травня року, що настає за звітним, до державної податкової інспекції за місцем реєстрації.
 
 
 
 

Подання скарги платником ПДВ на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області нагадує платникам ПДВ, що процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року №485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Скарги подаються платником ПДВ до ДФС України протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. При цьому, якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовжено за правилами і на підставах, визначених п.102.6 ст.102 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
         За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:
- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;
- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п.56.23 ст.56 ПКУ, а саме – протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації у ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог
п.200 прим.1.3 ст.200 прим.1 ПКУ.
Відповідно до п.п.201.16.4 п.201.15 ст.201 ПКУ та п.19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої у ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:
- прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН;
- набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).
Більш детально з процедурою розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: zir.sfs.gov.ua (категорія 101).
 
 
 

Щодо застосування нульової ставки податку на прибуток

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області інформує, що Державною фіскальною службою України листом від 04.09.2017 №23407/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року №592» (далі – лист) надано роз’яснення щодо застосування нульової ставки податку на прибуток підприємств.
Зокрема, у листі зазначено, що платники податку на прибуток підприємств, які відповідають вимогам, встановленим п.44 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України, з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2021 року можуть застосовувати нульову ставку податку на прибуток із поданням спрощеної податкової декларації.
Слід зазначити, що суб’єкти господарювання, утворені після 1 січня 2017 року шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення, приватизації та корпоратизації), приватизації та корпоратизації не можуть застосовувати нульову ставку податку на прибуток підприємств.
Крім того, листом визначено перелік видів господарської діяльності, ведення яких унеможливлює застосування нульової ставки податку на прибуток підприємств.
Більш детально з листом ДФС України від 04.09.2017 №23407/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року №592» можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi-dps/308951.html.

    

                Забезпечення надходжень до бюджету 

Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє, що останнім часом у засобах масової інформації розміщувались публікації про те, що фізичні особи – підприємці припиняють свою підприємницьку діяльність через збільшення податкового навантаження на бізнес, особливо по єдиному внеску.
          Так, з 19.12.2016 року по 06.01.2017 року припинили свою підприємницьку діяльність 3558 фізичних осіб – підприємців Миколаївської області.
          Слід зазначити, що 3190 підприємців за останні звітні періоди подавали "нульові" декларації, і як наслідок, не сплачували податки до бюджету і не здійснювали відрахування до Пенсійного фонду. Крім того, ще 361 фізична-особа підприємець взагалі не надавала податкову і пенсійну звітність та не сплачувала податки і збори передбачені законодавством України. Лише 7 фізичних осіб - підприємців, які припинили свою підприємницьку діяльність, задекларували доходи за останній звітний період та сплатили податки і збори.
          У грудні 2016 року зареєстровано 316  фізичних осіб - підприємців, якими  сплачено до бюджету 87 тис. грн. єдиного податку.
Органи ДФС у Миколаївській області налаштовані на подальшу співпрацю з платниками податків з метою своєчасного забезпечення надходжень до бюджету та вирішення нагальних питань, які виникають у  процесі здійснення ними підприємницької діяльності.
    
 
У 2017 році змінилися вимоги щодо ліцензування виробництва і обігу спирту, алкоголю та тютюну
                Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє, що Законом України від 20.12.2016 року №791-VIII внесено зміни до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 року №481, зокрема щодо ліцензування.
            Згідно із загальними правилами  ст.15 зазначеного закону, суб'єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво або імпорт алкогольних напоїв  або  тютюнових  виробів  (крім виробництва   вин  виноградних,  вин плодово-ягідних  або  напоїв медових   із   виноматеріалів   виключно   власного виробництва), здійснюють  поставку  цієї  продукції  суб'єктам господарювання оптової  і  роздрібної торгівлі та іншим українським споживачам за наявності ліцензії на оптову торгівлю. 
           Річна плата за ліцензію на оптову торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 500 тис. гривень. 
          Відповідно до змін, внесених Законом України №1791 до ч.5 ст.15 Закону України №481, з 01.01.2017 року річна плата за ліцензії на право оптової торгівлі виключно пивом для виробників пива з обсягом виробництва до 3000 гектолітрів на рік становить 30 тис. гривень. 
         Якщо виробили пива більше, треба припинити оптову торгівлю і отримати на неї нову ліцензію на загальних підставах вартістю у 500 тис. гривень. 
          У випадку невиконання зазначеної вимоги змінами до ч.2 ст.17 Закону №481 передбачено відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 200 відс. від вартості реалізованої партії товару, але не менше ніж 500 тис. гривень.
 
Державною фіскальною службою запроваджено альтернативну версію власного веб-порталу для людей з вадами зору та слуху
               Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє платникам податків, що Державною фіскальною службою України у тестовому режимі запроваджено альтернативну версію власного веб-порталу для людей з вадами зору та слуху, користуватися якою можна з мобільних пристроїв.
              Людям з особливими потребами можна перейти до альтернативної версії з головної сторінки веб-порталу за посиланням: http://blind.sfs.gov.ua/.
              Складається сервіс з трьох підсистем. Перша – це версія для людей з вадами зору. Користувач має можливість збільшувати розмір літер тексту та обирати кольорові пари для літер та фону (синій-білий, чорний-білий). При цьому, розмір шрифту тексту, за винятком титрів, змінюється у межах до 200 відсотків, а візуальне представлення тексту має коефіцієнт контрастності не менше 5:1.
                Друга підсистема розрахована для людей з вадами слуху. Так, у кожну сторінку сайту інтегровано звукові файли, які відтворюватимуть інформацію вказаних сторінок у вигляді синтезованого голосу для сприйняття користувачами на слух.
                Третя підсистема – це блок текстового відображення звукової інформації, який дозволятиме адміністраторам сервісу публікувати стенограми матеріалів підрозділу веб-порталу ДФС «Медіа-центр-Відеогалерея». 
 
 
 
 

 Боротьба з корупцією в органах ДФС України

             Антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України - це сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з платниками податків.
           «Пульс» є ефективним інструментом боротьби з корупцією в органах Державної фіскальної служби, а також сприяє вирішенню проблем, що виникають у процесі звернень суб’єктів господарювання та громадян до органів ДФС з податкових та митних питань.
          Нагадуємо, що громадяни та суб’єкти господарювання можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС у Миколаївській області за телефоном антикорупційного сервісу «Пульс» ДФС України: (044) 284-00-07 (цілодобово). 
 
 
 
 
 

 

РОБОТА ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ  ДФС УКРАЇНИ

       Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.
За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
       «Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.
Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.
       Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.
         «Через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати», – сказала Ліля Булковська.
        Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.
        Посадовець також відзначила зацікавленість платників податків оновленим сервісом.
      «Після впровадження Електронного кабінету наші платники та користувачі активно брали участь в його тестуванні. Саме платниками було надіслано багато пропозицій щодо його вдосконалення, розширення спектру послуг, які й були першочергово впроваджені та реалізовані в кабінеті», – зазначила Ліля Булковська.
 
 
 

    

 З 1 січня вводиться нова форма декларації про майновий стан і доходи

          Наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців.
         Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року.
         Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року. 
 
 
 
 

 Увага! «Електронним кабінетом платника» можна користуватися зі смартфону!

       З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків Державною фіскальною службою України спрощено роботу «Електронного кабінету платника».
       Користуватися відкритою частиною «Електронного кабінету платника» можна без ідентифікації особи, тобто без електронного цифрового підпису. Через відкриту частину платник податків має можливість скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів; отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності; отримати контакти та адреси центрів обслуговування платників; ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;  скористатися іншою корисною інформацією.
       У приватній частині, після ідентифікації особи за допомогою електронного цифрового підпису, платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у               Єдиному реєстрі податкових накладних; скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» тощо.
          Більш детально про роботу оновленого «Електронного кабінету платника» можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://cabinet.sfs.gov.ua або ознайомитись з інструкцією користувача за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/prezentatsiyni-materiali/274414.html.
 
 
 
 
 
 

 ДЕКЛАРАЦІЙНА КОМПАНІЯ 2017

            З початку 2017 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року.

            За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.

              Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.

               У разі необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи. Бланки декларацій надаються платникам податків безкоштовно.

              Граничні строки подання декларації:

для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03.05.2017;

для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)  – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання декларації за 2016 рік – 09.02.2017;

               Також нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджується нова форма декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

              Нагадуємо, що обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає:

при отриманні доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування чи отримання в дарунок майна не від членів сім’ї першого ступеня споріднення тощо; при отриманні від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, операції з інвестиційними активами; при отриманні іноземних доходів; та в інших випадках, передбачених законодавством, зокрема, при отриманні у власність майна за рішенням суду.

    Обов'язок платника податку щодо подання декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи виключно:

від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу; виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом ПКУ; від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до ІV розділу ПКУ; у вигляді об'єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 ПКУ.