Головна Новини Виконання бюджету, сплата податків та зборів Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення Служба за контрактом в ЗСУ

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

                Забезпечення надходжень до бюджету 

Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє, що останнім часом у засобах масової інформації розміщувались публікації про те, що фізичні особи – підприємці припиняють свою підприємницьку діяльність через збільшення податкового навантаження на бізнес, особливо по єдиному внеску.
          Так, з 19.12.2016 року по 06.01.2017 року припинили свою підприємницьку діяльність 3558 фізичних осіб – підприємців Миколаївської області.
          Слід зазначити, що 3190 підприємців за останні звітні періоди подавали "нульові" декларації, і як наслідок, не сплачували податки до бюджету і не здійснювали відрахування до Пенсійного фонду. Крім того, ще 361 фізична-особа підприємець взагалі не надавала податкову і пенсійну звітність та не сплачувала податки і збори передбачені законодавством України. Лише 7 фізичних осіб - підприємців, які припинили свою підприємницьку діяльність, задекларували доходи за останній звітний період та сплатили податки і збори.
          У грудні 2016 року зареєстровано 316  фізичних осіб - підприємців, якими  сплачено до бюджету 87 тис. грн. єдиного податку.
Органи ДФС у Миколаївській області налаштовані на подальшу співпрацю з платниками податків з метою своєчасного забезпечення надходжень до бюджету та вирішення нагальних питань, які виникають у  процесі здійснення ними підприємницької діяльності.
    
 
У 2017 році змінилися вимоги щодо ліцензування виробництва і обігу спирту, алкоголю та тютюну
                Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє, що Законом України від 20.12.2016 року №791-VIII внесено зміни до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 року №481, зокрема щодо ліцензування.
            Згідно із загальними правилами  ст.15 зазначеного закону, суб'єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво або імпорт алкогольних напоїв  або  тютюнових  виробів  (крім виробництва   вин  виноградних,  вин плодово-ягідних  або  напоїв медових   із   виноматеріалів   виключно   власного виробництва), здійснюють  поставку  цієї  продукції  суб'єктам господарювання оптової  і  роздрібної торгівлі та іншим українським споживачам за наявності ліцензії на оптову торгівлю. 
           Річна плата за ліцензію на оптову торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 500 тис. гривень. 
          Відповідно до змін, внесених Законом України №1791 до ч.5 ст.15 Закону України №481, з 01.01.2017 року річна плата за ліцензії на право оптової торгівлі виключно пивом для виробників пива з обсягом виробництва до 3000 гектолітрів на рік становить 30 тис. гривень. 
         Якщо виробили пива більше, треба припинити оптову торгівлю і отримати на неї нову ліцензію на загальних підставах вартістю у 500 тис. гривень. 
          У випадку невиконання зазначеної вимоги змінами до ч.2 ст.17 Закону №481 передбачено відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 200 відс. від вартості реалізованої партії товару, але не менше ніж 500 тис. гривень.
 
Державною фіскальною службою запроваджено альтернативну версію власного веб-порталу для людей з вадами зору та слуху
               Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє платникам податків, що Державною фіскальною службою України у тестовому режимі запроваджено альтернативну версію власного веб-порталу для людей з вадами зору та слуху, користуватися якою можна з мобільних пристроїв.
              Людям з особливими потребами можна перейти до альтернативної версії з головної сторінки веб-порталу за посиланням: http://blind.sfs.gov.ua/.
              Складається сервіс з трьох підсистем. Перша – це версія для людей з вадами зору. Користувач має можливість збільшувати розмір літер тексту та обирати кольорові пари для літер та фону (синій-білий, чорний-білий). При цьому, розмір шрифту тексту, за винятком титрів, змінюється у межах до 200 відсотків, а візуальне представлення тексту має коефіцієнт контрастності не менше 5:1.
                Друга підсистема розрахована для людей з вадами слуху. Так, у кожну сторінку сайту інтегровано звукові файли, які відтворюватимуть інформацію вказаних сторінок у вигляді синтезованого голосу для сприйняття користувачами на слух.
                Третя підсистема – це блок текстового відображення звукової інформації, який дозволятиме адміністраторам сервісу публікувати стенограми матеріалів підрозділу веб-порталу ДФС «Медіа-центр-Відеогалерея». 
 
 
 
 
 

 

РОБОТА ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ  ДФС УКРАЇНИ

       Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.
За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
       «Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.
Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.
       Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.
         «Через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати», – сказала Ліля Булковська.
        Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.
        Посадовець також відзначила зацікавленість платників податків оновленим сервісом.
      «Після впровадження Електронного кабінету наші платники та користувачі активно брали участь в його тестуванні. Саме платниками було надіслано багато пропозицій щодо його вдосконалення, розширення спектру послуг, які й були першочергово впроваджені та реалізовані в кабінеті», – зазначила Ліля Булковська.
 
 
 

    

 Боротьба з корупцією в органах ДФС України

             Антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України - це сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з платниками податків.
           «Пульс» є ефективним інструментом боротьби з корупцією в органах Державної фіскальної служби, а також сприяє вирішенню проблем, що виникають у процесі звернень суб’єктів господарювання та громадян до органів ДФС з податкових та митних питань.
          Нагадуємо, що громадяни та суб’єкти господарювання можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС у Миколаївській області за телефоном антикорупційного сервісу «Пульс» ДФС України: (044) 284-00-07 (цілодобово). 
 
 
 
 

 З 1 січня вводиться нова форма декларації про майновий стан і доходи

          Наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців.
         Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року.
         Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року. 
 
 
 
 

 Увага! «Електронним кабінетом платника» можна користуватися зі смартфону!

       З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків Державною фіскальною службою України спрощено роботу «Електронного кабінету платника».
       Користуватися відкритою частиною «Електронного кабінету платника» можна без ідентифікації особи, тобто без електронного цифрового підпису. Через відкриту частину платник податків має можливість скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів; отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності; отримати контакти та адреси центрів обслуговування платників; ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;  скористатися іншою корисною інформацією.
       У приватній частині, після ідентифікації особи за допомогою електронного цифрового підпису, платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у               Єдиному реєстрі податкових накладних; скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» тощо.
          Більш детально про роботу оновленого «Електронного кабінету платника» можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://cabinet.sfs.gov.ua або ознайомитись з інструкцією користувача за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/prezentatsiyni-materiali/274414.html.
 
 
 
 
 
 

 ДЕКЛАРАЦІЙНА КОМПАНІЯ 2017

            З початку 2017 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року.

            За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.

              Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.

               У разі необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи. Бланки декларацій надаються платникам податків безкоштовно.

              Граничні строки подання декларації:

для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03.05.2017;

для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)  – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання декларації за 2016 рік – 09.02.2017;

               Також нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджується нова форма декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

              Нагадуємо, що обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає:

при отриманні доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування чи отримання в дарунок майна не від членів сім’ї першого ступеня споріднення тощо; при отриманні від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, операції з інвестиційними активами; при отриманні іноземних доходів; та в інших випадках, передбачених законодавством, зокрема, при отриманні у власність майна за рішенням суду.

    Обов'язок платника податку щодо подання декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи виключно:

від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу; виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом ПКУ; від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до ІV розділу ПКУ; у вигляді об'єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 ПКУ.